June 16, 2010

♥♥

02 jun 2010

faka dah pegi. sepanjang perjalanan dari pagi bute sampai matahari dah terbit, tangan dia tak lepas genggam tangan aku. macam macam dia pesan kat aku. hati aku rase sedih sangat sangat dah. rasa kosong je. dia ade lagi kat sebelah aku. tapi aku rasa nazak sangat. berat sangat rase aku nak terima perkara ni. tapi aku terpaksa jugak. pukul 11.30 pagi aku dah tak boleh ade kat ILSAS tu lagi dah.. aku pulak tepakse ikot family faka ke melaka. nak hantar adam balik. aku tak penah lagi pergi mane mane tanpa faka. tapi kali ni aku tepakse.. belum cakap 'bye' lagi kat faka, aku dah menanges nanges. sedihhh sangat. satu hari takde faka, rase dunia ni gelap sangat. aku cuba tahan air mata sampai malam. tapi tak boleh pon. mate nak sangat tido. tapi sentiasa basah. seksa rasanya.

1st day

hari ni family faka bawak aku jalan jalan kat melaka. semuanya pantai tempat kitorang pegi tu. and setiap pantai yang kitorang singgah aku mesti duduk and temenung sorang sorang. aku rindu sangat sangat kat faka. tangan aku pulak sentiasa pegang phone. mesej ngan dia tak henti henti. makin lama makin rindu. it's a hell that day.. kalau faka ade mesti seronok. kalau dia ade mesti dia pegang je tangan aku. dia takkan lepas. semua tempat aku pegi mesti aku sebut name faka. macam macam. hidup tak tenang langsung hari tu. aku ketawa, bergurau, dgn adik beradik faka, tapi hati aku sikit pon tak happy.

ony and paya. paya nanges takot kena tinggal kat pantai

kak ruhil, eija, ony and papaya..

kak seha, kak ruhil, eija, ony and papaya. terok paya posing.

7th day

dah cukup seminggu. it's killing me !! i miss him badly. rase cam nak mati je. hidup aku makin gila kat rumah ni. hari hari renung baju faka, kereta dia. tu je yang aku buat. takde benda lain dah. aku sunyi sangat. faka.. balik la. aku rindu sangat sangat ni..

10th day

hari hari dia cakap dia rindu aku. aku pon same. hari ni dia panggil aku putri. aku pelik. dia cakap dia nak panggil aku putri sebab dia sayang aku sangat. dia nak buat aku putri dalam hidup dia. aku runsing sebenarnye. sebab dia penah panggil ex dia putri. aku bukan taknak. tapi aku takot dia teringat. dia cakap dia tak ingat dah. dulu dia salah pilih orang dy panggil putri. kali ni dia tak silap dah. aku oke je.

14th day

makin seksa rasanya aku ni. i'm dying!!! faka pon camtu jugak. tapi malam tu mak ayah dia datang. merisik aku! yahoo!!! mak abah setuju. aku and faka betunang mase birthday aku. bile?? 10 oktober 2010. muehheheheh.. happy tak tekire aku. akhirnya hajat aku dan faka nak betunang tarikh tu temakbul jugak.. alhamdulillah. faka happy sangat sangat. aku pon. sekurang kurangnye aku dapat buat rasa risau and sedih faka hilang sekejap. alhamdulillah ya allah. kau maha pemurah maha pengasih dan penyayang. kau terima juga doaku. syukur ya allah.. aminn..


note : tak lame da nak kawen ni. hehehe.

No comments:

Post a Comment