October 15, 2010

101010

genaplah umur aku 18 tahun. baru 18 ke? haha. mude lagik.. hari ni jugak la aku bertunang dengan nyawaku, Ahmad Dil Fakar bin Mat Isa. ye! hari yang agak bahagia buatku. seronok rasanya. akhirnya, terikat juga kami. sebelum hari betunang kitorang, macam macam hal jadi. tapi alhamdulillah, berlangsung jugak majlis kitorang tu. walaupun sederhana je majlisnye, tp agak meriah. siap ade kek birthday aku lagi. hehe.

terima kaseh mak ngah dan ayah ngahku yang dikasihi dan yang paling busy dalam majlis.

terima kaseh mak yang bagi pinjam baju mak, and masak segala jenis makanan.

terima kaseh abah yang uruskan segalanya.

terima kaseh fiena and mak cik ila yang mekapkan aku.

terima kaseh family tunangku.

terima kaseh tunangku Ahmad Dil Fakar bin Mat Isa, yang sentiasa bersama aku sepanjang susah dan senang, yang terima aku seadanya, yang setia dengan aku walaupun banyak kekurangan dalam diri aku, yang sentiasa menyokong and membimbing, yang banyak membantu, yang sentiasa menyayangi aku sepanjang masa, yang sangat sabar dengan kerenah aku, yang mencintai aku dengan hati yang ikhlas. terima kaseh sayang, putri sentiasa sayang, cinta and rindukan sayang. putri sentiasa bersama sayang, sampai akhir hayat..









we are tied. hope after this, we are better than the past.

No comments:

Post a Comment