May 3, 2010

stupid cupid bitchy bitch!

tittle pon dah dapat tau ketidakpuasan hati aku ni kan. just a reminder to those yang perasan masan. FAKA IS MINE AND WILL BE MINE AS LONG AS I'M ALIVE. no no! bukan gado gado. cam bodo pulak nak gado gado ni. just nak bagitau je kat minah minah yang dah penah melukakan hati buah hati aku ni. tak payah la nak buat muka kesian kat depan aku dengan faka. nak muntah rasa nengok kau budak! jangan harap la nak berangan faka tu kau punya semula. dia pon dah geli geleman dengan sikap suka publisiti murahan, jual muka, jual nama, tuleh dalam status myspace. harap belas kasihan la kononnye ye! kesian kau. aku jugak yang telompat lompat cam monyet -- happy la dapat buah hati caring maring aku ni. aku pon bagi la kasih sayang yang mencurah curah bak air terjun niagra balik kat dia. aku takde la pentingkan darjat dia, kerja dia. takde pulak aku kikis duit dia. hari hari mintak topup ke. oh no! aku mengaku dia ada tanggung topup aku. tapi rm5 tuhh, dekat seminggu lebih aku guna. takde la rm10 tiap tiap hari. kau tepon mak ke tepon sape?? tak payah bagitau. aku dah tau. aku rasa nak ulang lagik la : FAKA IS MINE AND WILL BE MINE AS LONG AS I'M ALIVE. ada addition -- faka dah benci tengok muka kau yang bajet hot pan tu. ada can ke nak balik kat faka lagik?? ahaa.. ada otak?? kau pikir sendiri la kan. kalau taktau, aku bagi hint -- kalau orang benci, ludah, lupa, dah takde can la nak kat dia balik. *oops! bukan setakat hint aku bagi, jawapan teros!!* thats why i call you stupid cupid. bitchy bitch pulak untuk perangai kau yang tak habis habis nak menyakitkan hati orang! takde kena mengena ke?? ahaa.. aku saje nak panggil kau camtu.

perenggan kedua pulak. kau jangan ingat aku lupa semua okey babe. aku tak lupa la. cara kau pandang, cara kau cakap, aku tau dalam hati kau benci aku. heyy! jangan risau. aku pon same la. nasihat konon. ingat diri tu camne. jangan nasihat orang. aku lagik kenal faka daripada kau la.
behenti la berharap. jangan sampai putus harapan pastu minum clorox. ahhaa. itu saje lah wey. bukan gado. saje nak cari publisiti murah murah cam kau buat tu. aku lagi dahsyat. dalam blog tuleh berjela jela. kau dalam status je kan. ahaa..

p/s : aku tau kau baca blog aku. reminder for you okay sweety..

tengok pon tau aku ngan faka happy loving couple. ahaa,..

No comments:

Post a Comment