April 18, 2011

wanna catch that glimpse again

17 april 2011; 1245

cuma tengok aje faka pegi. sayu sangat hati sbb tepakse bpisah lagi. dah besungguh sungguh aku tahan air mate, sampai merah merah muka. tapi tak dapat tahan jugak. mek dengan kak lisa pandang je aku. sorang pon tak tau nak buat ape.

dah banyakaku menagis sebelum dia pegi. ngamuk lagi. nak ikot dia g johor. nak tengok keputusan kerja dia. tapi ape kan daye, tak dapat. takde sape nak hantar dia ke sane. aku sebak sangat. baru brpe jam, dah terasa sangat rindu ni. sape pon takkan faham. cuma aku dan dia je yang dapat rase. sbb kami sentiase besame. aku cuma dapat doakan yang tebaik untuk dia. kat sane. aku sentiasa rindukan dia. berharap sangat dapat kahwin cpat and ikot dia ke sane. insyaallah.









sayang ; putri sentiasa rindukan sayang. putri tunggu sayang. putri doakan yang terbaik ntok sayang. kerja baik baik and jaga diri. i just want to catch your glimpse again. i'll be missing you all the time.

No comments:

Post a Comment