May 4, 2011

the day. :'(


semalam... mood cam hampeh. pagi pagi dah spoil. bangun pagi dengan mamai lagi nye, saya ke dapor nak buat telur separuh masak. dah semangat hari ni nak pegi keje. nak terus lupa and maafkan perkara semalam. lepas siap je nak pegi keje, saya pon pegi la tengok telur dalam air panas. 'dah masak agaknye' prak! pecah je telur tengok tengok tak masak langsung. hampeh! kecewa gile lah ghase.! dengan muka seposen nye saya ke depan. mak pandang je sengih sengih. 'kenape? tak masak ye' cam tau tau je mak ni. mak pon bebel bebel and saya taknak cite sebab panjang sangat mak bebel semalam. lagipon saya tak dengar ape mak bebel.. haha! tengah pakai kasut, mak bawak telur separuh masak kat saya. hah! dah besar pon mak jugak yang buat sarapan. lepas makan, off to work.

ke-spoil-an saya bukan kat rumah je. tapi sampai ke tempat keje. pegawai soh cari kertas, tak jumpa jumpa. soh fotostat akaun, tah ape ape buat. sampai dua tiga kali kena g fotostat. kena tules semula kedatangan, sampah tebal kertas asyik kena liquid aje. adeh! kepala cam melayang je. kenapa??? semuanya kerana AHMAD DIL FAKAR! dia penyebab semuanya! dia yang buat saya rindu macam nak gila. sebab tu saya jadi camni. mood tak penah betul.. kenape lah jauh sangat dia pegi. saket aty aku. nak bakar bakar je TNB tuh! tapi tak boleh! nanti kena masok jail. lagi tak boleh jumpe,. sabar aje lah eija!!!

*hari ni mood chill je. tapi taktau la kalau spoil lagik.!

No comments:

Post a Comment