May 25, 2011

S.O.S

save our self from the madness of the world! run fir your liveesssssss.!! *gimik semate mate.* ^.^""
dah takde tempat lain nak nyorok. dlm beg plasti pon jadik lah.


actually. saya sangat sangat lost dua tiga hari ni. kenape? entah lah. banyak thinking lately yang menyebabkan saya jadi lost sementara agaknye. anyway. pedulik lah aku lost pon kan.

hikhik. tak lame lagik aku mungkin akan menetap di cameron highlands. wee~~ kenape?? suke hati lah. hehe. takde lah. saje nak cari pengalaman kerja kat sane pulak. nak le cari tempat sejuk sejuk. baru best kerja. huhu. dan saya akan meninggalkan pejabat JPAM saya. hukhuk. sedikit kesedihan sebab dah lame jugak kerja kat sini. dan msing masing macam adik beradik. so sedih la jugak kan. tapi takpe. jauh tak bermakne lupe. sentiase di hati walaupun ade kat oversea sekali pon. *bila kat oversea, confirm tak hingat dah. :p*

yeah. dan saya, mungkin akan melangsungkan perkahwinan kami pada bulan september dan october. bile? masih dalam perancangan dan pertimbangan lagik. cuma doakan saje semuanya akan berjalan dengan lancar dan gah sekali. huhu. tak sabau aku nak jadik bini org. tak payah la dengar lagi makcik makcik skuad cakna ber-soseh soseh lagik. dah hangin satu badan aku bile dengau. :p

yeye.. dan saya semakin busy sebab ade kursus asas kat merapoh awal bulan depan. busy busy busy. huhu. dan dan saye baru je tangkap ular dua minggu lepas. gempak seyh! haha. *bukan saya sorang yang tangkap. huhu* 



No comments:

Post a Comment