August 11, 2011

kusut masai




assalamualaikum...waalaikumsalam

hari ni keseorangan di office. yang lain ade kes kat cameron. so, aku kena jaga office aje. sebab tu kusut masai sikit. bukan sebab kena tinggal je saya kusut masai, tapi sebab Twitter jugap! why twitter? huh..

first, cemane nak retweet ? tengok orang lain retweet then dapat tules lak ayat kat tepi tweet yang mereka retweet tu! saya pulak? retweet tak habes habes tapi tak dapat nak tules ape ape kat sebelah ayat tu. sangat marah lah kan. puas dah buat tapi benda same jugak keluar nye. hadoi.

then, nak letak Trend kat ayat tu. hah! susah. ade #ImTheTypeOfPerson lah #lagurayatwitter lah. ramai je letak kat tweet dorang, tapi saya? tak dapat dapat nak buat. marah ni! huuuu. (T_T) sedeh la orang dapat buat, saya tak dapat. tau lah kan saya ni, BUTA IT. hughh..

takpe takpe, saya bersabar je. sokay. nanti mesti ade orang ajar jugak kan. mesti dapat buat jugak. mestiii.


nota kaki : mane tau kan, atikahelias bace blog saya, then rasa simpati kat saya. huhu. nak mintak tolong tapi malu lak buta it sangat. hehe. :)

No comments:

Post a Comment