August 4, 2011

when it's getting too excited for hope

assalamualaikum...waalaikumsalam

lame tak online. makin lame makin malas. nak main game kat fb pon malas. cuma on fb and update status dengan ayat ayat merepek lagi merapu. dan hari ini, saya mula menaip di belog saya. dengan muka yang masam dan hati yang sakit! sambil tengok cerita Spooky House yang tak berapa nak spooky tu.

kekecewaan saya semakin teruk. dah tak semangat lagi nak hadapi aktibiti harian ni. hadoih~ murahkanlah rezeki ku Ya Allah, permudahkanlah segala urusanku Ya Allah.


dan, dari apa yang saya lalui selama ini, saya yakin saya semakin matang dan independant! yes babe! insyaallah saya juga akan semakin tabah dan kuat walaupun takde semangat sangat, untuk menghadapi setiap hari yang mendatang. wahaha. yeay for me. -..-''' huhh..

and lessons to remember, don't give hope to much. what you hope won't be real like you want it. either you'll cheer for it or you'll cry and disapointed one day.  trust me. i've experienced it lots of time. -oo-"

No comments:

Post a Comment