December 22, 2011

counting for the DAY :D

assalamualaikum...waalaikumsalam.

dah berabad rasa tak menghapdet belog saya. sungguh takde masa nak menghapdet belog ataupun fb. akaun twitter selalu hapdet sebab guna sms. dari celik mata di pagi hari sampai nak pejam semula tengah malam nanti pun masih jugak men-tweet segala kejadah. :)

hari ni, dapat lah nak menghapdet sedikit berita terkini. banyak yang jadi. macam macam tempat dah saya pegi. tapi al maklumlah, takde mase nak bercerita. nak cerita sekarang pun, dah lupa segala benda yang jadi tu. hari ni pun curi curi guna komputer kat pejabat mak dan menaip laju laju. ye la, kang mak halau pulak kan. dah tak sempat nak hapdet lagi. so tulis mane sempat aje ni, kalau ade yang salah eja tu, fikir lah yek ape yang saya nak tulis. :p

alhamdulillah. saya dah pun nak kahwin. bulan depan je. tinggal seminggu lagi sebelum tahun 2012 menjelang. dan menanti hari perkahwinan saya tu nanti. :) harap panjang umur hingga ke akhir hayat bersama suami nanti. amin.. dah setahun dua bulan pun kami bertunang, baru dapat melangsungkan perkahwinan kami yang dah lame gila kami tunggu ni. harap lepasni takde lah suara suara sumbang lagi. harap semua orang yang mengenali kami gembira dengan penyatuan kami ni. dan kepada yang tak suka kat kami, suka hati lah. nak buat macam mane kann. janji aku tak guna duit engkorang nak kahwin nanti. kann.

tak sabar nak tunggu majlis tu berlangsung. happy sangat rasanya. pergi mana mana orang akan cakap 'pengantin baru'. tak tau lah dorang betul betul maksudkan atau perli aje. aku peduli apee. ehemm. yang penting aku bersyukur sangat sangat akhirnya kami akan tinggal bersama selepas dekat setahun lebih berjauhan. alhamdulillah.

doakan kami okay!

rasanya sampai sini aje lah. mak dah bising suruh ambik kereta kat carwash. lepasni mungkin dah takde mase nak hapdet belog lagi. dah sibuk nak buat persiapan bagai. so, jumpa lagi tahun depan. mungkin bulan mac baru dapat hapdet belog lagi. thanks for readingg. selamat tahun baru semuanya. :) semoga dengan azam baru masing masing, hidup lebih berwawasan. peace everyone. :)




thanks for reading. from both of us FARA & FAKAwish us the best in our life. thanks again. Happy New Year everybody :D

No comments:

Post a Comment