April 17, 2012

hometown !

assalamualaikum...waalaikumsalam

hai

hello

sawadee

konichiwa


right now, memang serius aku rindu gila kat kampung aku. rindu family aku, rindu masakan pahang. serious aku rindu. *tahan nak nangis* sumpah muka aku memang buruk gila kalau nangis. tapi jangan cakap 'alah semua orang nampak buruk kalau nangis'. neelofa cantik kalau nangis tauu!

a few photos that makes me really miss the whole thing kat kuala lipis.


this is my mom, Norizan. my sisters, Shikin and my youngest sister, Yana. selalu gaduh macam hape kat rumah, bertumbuk bagai, tapi dah jauh ni rasa rindu. sayu je hatii. T_______T


this is my mom and dad, Mohd Ruslan. i miss them so much. mak call selalu nangis. tapi apa kan daya mak, saya jauh. rindu mak jugak... D':


this is my grandmother. ni masa kenduri anak sepupu mak. i miss her the most. atok selalu ada untuk aku dari kecik sampai besar. walaupun dia terpaksa jalan kaki hantar aku pegi sekolah dulu, dia tetap ceria kan aku pagi pagi. kalau aku nak balik muar je dia mesti nangis. hati dia mudah sangat tersentuh. dia cakap dia sunyi aku tak ada. sorry atok.. kakak rindu atok jugakk. T_____________________T


ni favorite aku.. solok lada. mak mentua and nenek aku kat thailand selalu buat. memang sedapp.


yang ni, aku takkan miss kalau balik pahang. siap nak bawak balik muar lagi. tapi dah banyak kali tertinggal dalam peti kat rumah mak mentua. apa kan daya, takde rezeki.


yang ni memang kaw kaw punya sedap. time puasa selalu beli. nak masak sendiri tak reti. keladi ni gatal kalau tak kena cara memasak. jangan sesekali cuba kalau tak reti masak. kang gatal tekak tak sudahh.


sambal hitam belimbing buluh rebus.memang sedap. atok aku buat paling sedap. tak ada pengalaman buat benda ni memang tak sedap. kena control gula dan garam. kalau tak, masam gileeeer. :)

aku memang rindu semua ni. jangan lupe, lagi sorang aku memang rindu.

v

v

v

v


hero of the house, Mohd Rayyan Rizki.

memang rindu sangat kat dia. berkali kali tengok video dia main kejar kejar dengan pakcik. :)

and i also miss the whole family of my hubby. of course, takkan tak rindu. i miss the whole kuala lipis, takkan nak letak gambar semua pulakk kan


this is my sister-in-law and my father-in-law. :)


ni lagi gambar si kecik dan pak cik nya yang buas. dua dua sama buas je. takleh salahkan anak buah je. -.-


this is my mother-in-law. ni je gambar dia. yang lain semua seksi. hehe. :) i miss them all. sumpah.

and the last of all, my big brother, Fadlan. entah kenapa rasa rindu sangat kat dia. miss you abang. :)



that's all i think. tak nak banyak banyak. kang nangis tak behenti pulak. bye alls.

No comments:

Post a Comment