January 25, 2011



biar aku mula bercerita. dah lame gak tak update blog aku neh. sebab takde mase langsung lah. banyak cerita aku. tapi aku mula dari dua minggu lepas lah. aku nak cite pasal new year hari tu takde bahan bukti. biar aku mula dengan cerita yang ade bahan ukti dulu.

aku masok Pertahanan Awam dua minggu lepas. mulanya tak nak pegi. tapi ramai gak kawan kawan faka pegi, so kitorang ade geng lah. berangkat lah kitorang ke BTN Kuala Lipis sejam sebelum pendaftaran tamat. sampai kat sane aku mula cuak. muka muka dalam dorm, satu pon aku tak kenai. sampai kat katil, ade orang panggil aku. rupenye kak oper. at least ade jugak orang aku kenal walaupun mase tu aku tak bape rapat sangat dengan kak oper.

bla bla bla.. penat nak menulis. aku wat sume aktiviti dengan kak oper. sampai la dia kena hantar balik sebab pengsan depan pitu. tapi keesokan harinye, lepas training sambil meredah halangan, kak oper kembali ke kem. sebab dia nak ambik exam... macam macam aktiviti kitorang buat petang tu. bla bla bla. long story shorten. kalau nak tau pegi la kursus asas PA.

esoknye amex exam. tapi aku tak habes lagi mengutip duet. degil degil anggota PA neh.. sampai hari ni pon belom habes lagi orang bayar. lepas habes kursus, sesi fotografi. macam macam aksi boleh tengok. umo dah banyak, tapi tetap macam suasane sekolah dulu kala. cewahh!

ape ape pon, rase ragu ragu aku nak g kursus hari tu, bawak tuah and untung aku jugak akhirnye. aku dapat keje kat pejabat PA lipis. dah lame aku nak keje. alhamdulillah. aku beruntung sangat sangat. semua baik. walaupon belom di interview oleh pengarah, tapi aku nak buat yang terbaik and syukur sangat2. wish me luck..
kak oper atau name sebenarnye kak Watiey

buat muke cam kambeng, lepas siap melukis logo.


my gossip girls

dear friends

terserlah kebosanan di muka mu *tak biase g aktiviti cany


mangsa mangsa keadaan.

latihan kebakaran


sesi pembelajaran medik.
gosip lagi
majikan saya kuat melatah

nampak tengah rilek. tapi aku menulis lagi pasal hutang hutang mereka. ahh..

dah besar panjang semuanya. tapi cam budak budak lagi * aku busy mencari dan mengutip hutang hutang.


lagi terserlah budak budak

kids.. ish ish.


sume cover. hukhuk

tamat lah sudah penulisan saye yang membosankan ni. sekian wassalam

No comments:

Post a Comment