January 3, 2011

lose my shining Yet


farewell


yet
25 0ct - 28 dec

only two months he came to my life. such a joy being with him. every moments i share with him. tapi semuanya ketentuan Allah.. sedih teramat sangat. terasa kosong dalam diri bila dia takde. dari johor ke pahang. perjalanan yang panjang, selalu dia ade. rilek je dia dalam kereta. tidur malam, mesti nak bekepit. sentiasa tidur atas bantal. selalu merajuk. tapi malam dia mesti datang tidur kat aku. dia sentiasa teman aku. tak penah sekali pon aku kasar dengan dia. sentiasa pelok n ciom dia. sentiasa bermain,, bergurau dengan dia. kehilangan yet sangat aku rasai. sedih sangat sangat. rindu makin tebal kat dia. dia manja. ape yang aku cakap, dia macam faham. aku selalu bercakap dengan dia walaupun adik aku cakap aku tak betol. tapi aku tak kisah. sebab aku sayang sangat kat dia. aku nak yet faham ape aku rasa. aku dah buat yang terbaik untuk yet. aku jaga dia sampai akhir hayat dia. sebelum dia pergi aku pelok dia. terasa sangat kesedihan.. suasana jadi lain bila yet takde. semuanya lain. aku terlampau sayangkan yet. dah rasa cam anak aku sendiri. dia mati sebab keracunan. tak tau la camne dia kena racun. tapi masa dia nak mati baru la aku tau dia kena racun. masa tu dah terlambat sangat aku nak buat ape ape. aku ade beli air kelapa kat dia. keadaan dia dah terok masa tu. aku sedih sangat kenangkan dia. memori aku faka n dia. banyak sangat sangat. dia lincah. aku tak sunyi kalau dia ade. senang kate, dia pembawa masalah dalam rumah. macam macam dia buat. mak mesti bising. tapi aku senyum je kalau yet buat ape ape. yet, rest in peace sayang. love you so much. see you again. you make my life shine. happy and joy. i'm sorry for what i've done. tinggalkan yet kat rumah sehari suntuk. bukan sengaja. tapi mamy pegi kursus.. thank you. for everything u've done. yet mmg betul betul ceriakan hari kami. mamy n faka,. farewell dear. i love you.


No comments:

Post a Comment