June 24, 2011

for cat lovers

assalamualaikum...waalaikumsalam.

bila dah tengahari ni mule lah boring tahap melampau lampau kan.

kepada cat lovers macam saya, mesti suka kan tengok gambar gambar kucing. nak tengok lebih banyak? pergi kat Kami Pencinta Kucing on facebook. seriously banyak gile gambar gambar kucing kat sane. dari fans satu malaysia. seriously lucu lucu and sampai geram. tak sanggup lagi nak tengok gambar tu semua! geram tahap cipan dah bile tengok aksi aksi kucing tu. :)

so ape lagi, on fb kau! cepat cepat tengok. :)

just for sharing, kucing kucing yang mencuri hati saya dan membuat saya mencuri gambar mereka. :)

bila tengok kucing naek kereta camni teringat kat yet saya. :'(

gebunye.. termenung ape tu? geram je nak tonyoh muke comel tu.

mutan cat. huhu. jarang jumpe kucing mate camni. kalau ada jumpa better bela. unik!

aish! comellll!

ngade betullah.!

kalau dapat satu pun dah puas hati. :)

so cute. sumpah suke sangat!

macam Mak Puteh saya. cantek gambar ni, and dah jadi wallpaper. :)

so nice. baik je tengok dorang ni.

barely didn't see it. huhu.

main nyorok nyorok sorang ke.?

kucing pon ade nikon. bile lah dapat pegang nikon sendiri. :)

cerdik. dia tak makan pon hamster tu. kalau dapat kat kucing saya dah lame licin hamster tu. :)

ahh! so cute lah dorang ni. :)

haiwan yang cute and gebu cam kucing ni tak patot dianiaya walaupun mereka tak comel, berkurap dan sakit. jangan abaikan mereka hanya kerana mereka bernama BINATANG. mereka juga perlu di sayangi. bukan jadi bahan sepakan. mereka mungkin takde akal nak fikir mane baik mane buruk untuk diri mereka. tapi kite ada akal, fikir mane baik, dan mane buruk. they have to be love by us. 

thanks for reading. saya fara, melaporkan dari tv suka suki saya sendiri di channel double F. :)

No comments:

Post a Comment