July 28, 2011

kerunsingan yang runsingg.

assalamualaikum...waalaikumsalam.

dah lame beno ye, saya tak mengarang cerita untuk blog saya. sebelum nak cerita tentang konvo, penang and cameron, ade satu benda yang nak dikarang.

yesterday, saya ke cafe dekat dengan tasik. nak online sebab faka nak YM ngan saya. buka YM, then saw my dearest friend, Luqman Al-Hakim, online jugak YM nye. we chat for a while, sementara tunggu faka on dia punya FB and YM. we chat like we talk, the same joke, the same topics. always. sekarabf ada topik baru, MARINE COLLEGE. dah gi blajar rupenye kawan saya neh.

then, the thing is, saya sangat runsing. even now, i'm still thinking. ape yang ade dalam hati dia? he seem strange. and i felt strange too. tak penah dia terlalu beria kat aku camtu. yeah, we are only friends. best friends. and it's weird that he keeps adore me. keep saying such nice words to me. selalunye, ape yang kami cakapkan, kasar, kesat. gurau pon ganas ganas.

ini lah perkara yang sangat merunsingkan saya, saya tak tau ape ade dalam hati dia. even now i'm still thinking. and impossible for me to find the answer for my questions. ah! he keeps me asking why? what? when? how? what he feels for me? why now? what am i going to do? when he starts to feel nice towards me? really keep me going upside down....

kalau lah line wifi kat cafe semalam elok. aku dah tunjuk ape yang dia sketch untuk aku kat ym. :) he's nice. always like that to me. he's a friend of mine. and he is an apple of my eyes. :)

No comments:

Post a Comment