March 18, 2010

6 APRIL



HITAM. died : 060405

tujuan saya tulis cite ni bukan terlalu agungkan kucing ni. tapi sekadar kenangan. kucing hitam saya yg sangat saya sayang sentiasa di dalam ingatan saya. tiada yg istimewa kucing ni. tetap sama ngan kucing lain. tapi ada beberapa kelakuannya yg membuat saya gembira.

1. hitam suka naik kereta dan selalu ada dalam kereta bila mak ambil saya balik skolah.

2. hitam suka tidur atas bantal yg sama dgn saya mase tidur.

3. hitam suka main buih sabun dalam sinki.

4. hitam suka tengok tv.

5. hitam sangat manja.. comey gile.

6. hitam selalu kejut saya pukul 5.20 pg. suoh smyg subuh agaknye.

7. hitam selalu jilat bulu mata org tengah tidur. kadang kadang mak cepuk muka dia..

8. hitam suka bergurau sorang sorang. kadang kadang sampai tetido.

9. hitam tak penah bergurau kasar dgn saya. cerdik kan.?

ahh ! byk la lg. susa na bgtau. uhh.. -.-''' apa apa pun hitam tetap dalam ingatan saya. tak ada kucing lain yg sama dgn dia.. one of a kind. HITAM : rest in peace dear. ily


p/s : gambar tu bukan gambar hitam oke. cume sama warna aje. :)

WRITTEN BY ; EIJA

No comments:

Post a Comment