March 7, 2010

til death do us apart.

meluat.? menyampah.? benci.? jgn bace..

this is about me and of course my dear faka.. kami jumpe kire2 4 taon yg lpas (2006). dia ikut kawan2 dia yg dah kenal aku lame cket dpd dia, braye kat rumah aku. then ktowg jd kawan. lame jgk la. dlm 2taon lbeyhh.. dia peramah,, baex aty. charming la kirenye.. ktowg pendam perasaan suke selame 2taon. sbb dia ade awex. aku pown ade pakwe sndiri. so aku xbrani nak cube rapat lbeyhh2 sgt. die slalu dtg rumah. seminggu sekali. makin lame aku makin suka die. tapi xbrani nak ckp la. xnak la nnt owg kate aku rampas pakwe owg. spanjang jd kawan ktowg ada kongsi cite. gurau same2. aku ada mesej die. tapi die xlyan pun. dari situ aku tawu yg die mmg setia.

akhir bln 12 taon 2008. mak sedara aku kawen. so aku jemput la faka and friends dtg makan kat rumah nenek. malam tu,, faka mule mesej aku. die cakap die kecewa ngn awex die. dah tinggalkan die and pergi oversea. die sedih sgt. aku tlg temankan die. sejak hari tu kami jd lbeyh rapat. perasaan aku pun makin dalam kat die. aku sanggup tinggalkan sume pakwe aku demi die. aku nak jge faka mulai hari tu. tapi sepanjang taon tu,, hati aku banyak bersabar. sebelum dgn die,, aku bukan jenis owg yg reti sabar. tapi entah knape dgn die,, aku nak bersabar. aku tawu die terluka. die xpenah percayakan aku. aku buat macam2 supaya die percayakan aku. tp tetap jgk xbjaye. bayangkan btape dlmnye syg n luke die pada awex die. tapi aku tetap nak die. die baex dgn aku. aku tawu die ikhlas dgn aku. walaupun die selalu kata die xsygkan aku. tp tu smue bhong. sbb slame ni die usaha nak jage aku n penuhkan kehendak aku. tapi aku xnak harta benda. aku cuma nakkan kepercayaan die pd aku.. tu je aku nak. alhamdulillah. tuhan makbulkan doa aku. mungkin berkat aku bersabar spanjang taon.

skrg..dah staon aku ngn faka. aku syg die cam na gile. die dah mule percayakan aku. walaupun belum 100% kpercayaan die tu,, aku ttap bersyukur. macam2 dugaan ktowg hadapi bersama. dpd mulut2 masyarakat yg dengki,, msalah duet,, msalah family,, msalah masa silam,, msalah ex2 die n aku,, ktowg dah tangani bersama2. die mengaku susah nak lupakan ex2 die. nak2 ape yg ex2 die wt pd die(habis kudrat diperah semata2 nak penuhi kehendak dowg. walaupun baru je kua wad. sanggup ke hulu ke hilir dalam keadaan berbalut n luka yg basah. krn sygkan pmpn2 thu. tapi die kena tgal jgk). xboleh salahkan die kalau die xboleh lupakan dowg... biarkanlah. skrg aku dah happy dgn dia. insyaallah kalau jodoh panjang kami akan ke jinjang pelamin.. family kami pun dah setuju. :)

AHMAD DIL FAKAR.! I LOVE YOU SAYANG. ONLY YOU SAJE TAU TAK.! AK JNJ JGE KO. SUSAH SENANG KITE SAME2 YEK SAYANG. :)

p/s : saje na tnjuk crocs kami. =p


WRITTEN BY ; EIJA

No comments:

Post a Comment