March 25, 2010

keje gile :)


okeoke. camne nak start ni ek.. petang hari bile entah, faka dah nak pegi main bola. hari baru lepas hujan. tapi die nak jugak naik motor.*okeoke. aku yg nak naik motor.. then then, faka sangat sangat sangat tegang. die bawak motor laju.*takde la laju sangat. cume nak bagi suspens siket je. okeoke. aku tak boleh la tgk faka tension camtu. tp dah lambat sangat nak gi main bola. so aku pun dapat la idea bdoh ni.*gara gara terpengaruh cite YES MAN kat HBO. aku ambik phone faka, and snap a picture. die gelak sakan kat depan. haha. and then aku snap lagi picture kitorang atas motor, sebab pict mule mule kitorang nampak tak berapa hemsem. hee. faka ketawa lagi. well. a victory for me. for making faka laugh. yay for me !! and and faka menang main bola.*although cume main dgn kawankawan nye. tapi die tetap score gol and menang. hee~ lalala.

p/s: gambar ni pun tak cantik sangat. muke faka separuh and and aku pulak cam monyet tesengih sengih. tapi lantak la kan. janji ade gambar untuk blog aku neh. haha.

WRITTEN BY ; EIJA

No comments:

Post a Comment