April 8, 2010

:)

saje nak share our moments sikit. pahit manis kami sama sama.

warning: kalau rase menyampah, jangan bace la wey. shusshh!

AHMAD DIL FAKAR. a very special lover to me. he's charming, mature, simple, kind, senyum sokmo, kelakar, responsible, and so much more. hari hari dengan dia, langsung tak bosan. makin lama makin ketagih nak duduk dengan dia ada la. bila malam, dah nak balik rumah masing masing, cam nak balik kampung seminggu je. lame betul nak balik. bila kereta dah gerak, aku tunggu lagi kat depan rumah. sampai la faka dah keluar dari simpang. well, i am crazy about him. tak penah ada yang baik cam dia selama ni. yang betul betul ambik berat pasal saya. yang sanggup curi masa semata mata nak kejot saya bangun tido and nak hantar sarapan. tak penah ada yang terus je datang, kadang kadang tak sempat mandi lagi, semata mata nak temankan saya yang duduk sorang kat rumah. tak penah ada yang sanggup redah hujan dengan moto, sebab kereta abang guna, nak hantar saya pegi dewan sebelum lambat pegi amik SPM. faka.. the one that i love. always there for me. always take care about me. dia selalu jaga saya bila saya sakit. habiskan duit beli ubat. kalau saya sakit perut, dia la yang cari minyak angin, dia la yang tolong sapukan. sebab taknak saya menangis sebab sakit. imagine me without him, even for a day. i'm useless..

macam macam dah kami buat, kami pegi mane mane mesti same same. dia tak boleh tinggal saya, saya pulak nak ikot aje sia pegi mane mane. ada sekali tu, hari raya. dia cuma balik sehari aje. aku pulak, sampai empat hari. sepanjang aku kat kampung, dia asyik marah marah je keje. macam macam dia cakap tat saya. sampai dah tak tau nak buat ape dah. nanges je la.. lepastu, bila balik, bekepit cam belangkas. sampai tengah malam. then, lepas haritu, mane aje dia pegi, saya ikot. mane aje saya pegi, dia pon ikot jugak. kalau takde dia, saya tak pegi mane mane. hehe.

then, ada satu hari ni pulak, faka kena pegi hospital kat kuantan. nak buaat medical checkup kat lengan dia yang masuk besi tu. disebabkan appointment tu pukul 8.30 pagi. faka, saya, umi faka, and abah faka pergi awal and terpaksa tidur hotel. tidur jauh jauh okey. belum kawen lagi. then, malam tu, kami taktau nak buat ape. faka pon call bestpren dia. lepastu, kami pon pegi la Teluk Chempedak. itu saje.

well banyak la benda benda yang kami dah buat bersama. macam macam. ada yang kelakar, ada yang paling manis, ada yang pahit. ada satu ttg faka yang saya tak selesa. tapi, perkara ni lama lama hilang la. the thing is, dia selalu sebut ttg exs dia. selalu sebut ttg apa yang ex dia dah buat kat dia, sampai dia benci perempuan. mmg bagus dia jujur and cerita semuanya. tapi, saya tak sanggup nak dengar lagi dah weyh. saket hati ni.. and sakit hati jugak sebab saya yang terpaksa menanggung semuanya. terpaksa menanggung sakit hati sebab sampai sekarang faka tak percaya saya.. but, that makes me stay strong and patience waiting for him. sebab saya nak buktikan kat orang orang yang sentiasa pandang buruk kat kami, yang korang sume pon bukan perfect sangat. suka suka hati nak mengata orang lain. suka sangat menyebok! padahal, hal family sendiri tak penah nak tebukak mate. kalau ank orang semuanya nampak. sampai tembus kain baju nak tengok.. anak anak taknak tengok. perghh! so damn pathetic.!

oke lah. tu saje lah ye. idea tak datang datang. kalau datang idea, saya modified la entry ni oke. daa!

Daisypath Anniversary tickers



ouh yeah. ni gambar kami masa bulan puasa tahun lepas. hehe. takde keje kan..

note : lalala. i love you so much faka. love love love love love you sayanggg!

No comments:

Post a Comment