April 12, 2010

helmet!!

helmet helmet! haha. ahad lepas, mak suruh pegi ambik adik bongsu saya kat tempat tuisyen. faka bawak motor. so kitorang pegi ambik adik naik motor aje la kan.. helmet saya tetukar ngan helmet abang faka. so tepaksa la pakai jugak.. kebetulan pulak, visor helmet tu dah tecabut, sebab abah buat jatuh malam semalam. tapi saya pasang jugak pada helmet. mula mula okey je. lepas ambik adik, kitorang pon balik rumah faka dulu. nak ambik kereta. tapi, kat tengah tengah jalan -- depan gudang beras depan simpang rumah saya, tetibe je visor tecabut. haha! and and, faka pon ngade ngade pegi snap gambar. mentang mentang la saya yang kena kan.. gilak gilak!! haha. tu je. bye bye.

helmet faka memang takde visor dah. tapi kelakar gila la muka!!

note : bodoh aje aku nehhhh! huhuhu.

No comments:

Post a Comment