July 3, 2010

dream a nightmare!

i don't really know what is the past tense for the word dream.. tapi apa yang pasti, i had a nightmare! perghh.. very scary for me.. camne bole tepikir nak mimpi tu pon taktau la. tapi nak buat camne. dah mimpi. tak boleh nak halang kalau nak mimpi. apa yang saya mimpi!? don't laugh..

i suppose to wake up early. but since it's to early and i'm sleepy gile, i tido balik.. sangat sejuk pagi tu. memandangkan aku maseh demam dan seket belakang tak hilang hilang lagi. so then aku pon bermimpi lah. kerinduan aku pada faka yang membuak buak yang buat aku mimpi ni.

faka bawak aku gi penang. tempat dia belajar. memang happy sangat dapat pegi tempat dia belajar. aku pon masuk an duduk dekat meja dalam kelas tu. then aku tenampak la si 'ex' faka yang sangat aku kenali! wtf.. then that slut text me. dia maki aku macam macam.. so typical her. aku pon dengan perasaan yang marah pegi lah dekat that worm. so aku pon cakap apa yang aku nak sangat cakap selama ni : kau ni memang taktau malu kan. nak jugak memalukan diri kau. aku dah muak tengok kau. dah abes idea aku nak marah kau.. << something like that. then that slut keluar dari class tu.. nages nanges konon. another typical her.

faka yang nampak aku marah pompan tu datang dekat aku and cakap : apa kau buat ni. aku malu tau dengan kau. tolonglah jaga sikit mulut kau tu.. << like that! how shocking.. then aku pon cakap balik kat dia. : apa awak cakap! awak tau tak dia buat apa. saya sayang awak. awak tau ke tak. saya sayang sangat kat awak. then faka bangun je. terus keluar. in a moment dia bawak masuk pompan tu. sambil pimpin tangan. what the hell. so sad. aku pon apa lagi. ambik sume benda yang ada kat depan aku baling dekat dua orang tu. and i'm in tears. so sad weyh..

then aku keluar dari kelas tu pegi ke kelas belakang. bukak tingkap. nak terjun tapi tak jadi. aku masok kelas tengah. tengok ramai laki yang depressed kat situ. a friend of mine to. dia dok kat tingkap and just ignore me.. how sad. then faka nak balik. dia kena bawak aku sama. sebab bawak kereta mak aku. padan muke.

dalam kereta that cheap slut duduk depan. aku tebaring kat belakang. with tears. macam macam aku buat kat dorang. pukul, siku, tumbuk kepala. pompan tu jerit jerit aku pukul faka dengan dia. pastu senyap. bila aku pukul, dia jerit ag. crazy betol. then sampai dekat petronas, dorang behenti. aku yang gila kat belakang teros keluar gi kat bonet kereta. aku ambik sume minuman ngan makanan yang pompan tu bawak sume aku buang. aku mengamok. aku tak kesah pon orang tengok. biar orang tengok aku gila.. then kawan faka yang entah dari mana datang halang aku. dia pon dapat segala penyepak penumbuk aku. nak gila rasa. pastu aku ungkit sume yang aku buat kat dia. semua yang aku buat nak happykan dia. apa aku buat nak jaga and defend dia.. masa tu sume nye aku ungkit. then aku pegi kat faka pukul dia lagi. that slut ignore me and just masok dalam kedai mesra petronas tu.

aku nanges nanges. then faka pegi kat bonet ambik baju wane merah. then dia bukak baju dia. sambil kenyit mata kat aku. dia tau kelemahan aku, even in the dream. dia tau aku tak boleh tengok dia tak pakai baju. aku akan naik gila. cam bodo je. huu.. then he said : nak pakai baju same ngan eija lah. wane merah. what the....

then aku tesedar. teros aku mesej faka. faka cakap aku merepek. yes! i am definitely merepek! tapi orang tua tua cakap mimpi di siang hari takkan jadi kenyataan. thank god! aku sayang sangat kat faka. sebab tu la aku mimpi merepek camtu. rindu sangat! :p eija eija.. tah pape kau ni.

No comments:

Post a Comment