October 17, 2011

Shiro Hero

assalamualaikum...waalaikumsalam

hai. today nak memperkenalkan hero terbaru saya, Shiro-san dari Kuantan. *nama cam dari Jepun, rupenye Kuantan je. hekeleeh*


inilah, Shiro. cute kan dia. abaikan katil yang berselerak itu. bukan salah saya pon katil selerak. sejak ada Shiro, tak jadi kerja. asyik belai dia aje. makan 8 kali sehari. membuang 10 kali sehari. kena sikat bulu dia yang lembut tu 3 kali sehari. mengalahkan Brad Pitt kena sikat rambut. 

well, the truth is, saya cuma baby sitter Shiro aje. huu. sedih aje mendengor nye. bukan hak milik saya sepenuhnya melainkan saya pikat tuannya. tapi tak boleh! sebab tuannya bos baru saya maa. lagipon saya nak kahwin dohh. cuma tak sedar diri je. Shiro sangat gemuk, beratnya macam baby umur 6 bulan. jangan la bayangkan baby yang kurus kurus. bayangkan yang montel sikit. macam itulah. Shiro manja dan nak perhatian untuk dia sorang je.so cute lah Shiro ni. :) sayang Shirooo. dan kerana badannya sangat gemuk, bahan pembuangan nya juga sangat besar dan banyak. bayangkan kalau paling banyak membuang, 10 kali sehari. letih lah saya.

first time tengok Shiro, saya dah terpikat dengan ke-hemsem-an dia. homaigad! Shiro sangat hemsem. cam Rain pun ade. hee. ape ape pon saya sangat sayangkan Shiro. kalau jadi hak milik kekal pon okey. itu saje. bai.

No comments:

Post a Comment