October 13, 2011

wohhooo.! :)



assalamualaikum...waalaikumsalam

wohohoho. sangat happy lah. kenapa? saya tak dapat duit sejuta. tidak. saya juga tidak dapat kereta BMW 5 series pon. tidakk! saya cuma happy kerana belog saya. wee~ nampak tak header kat atas? cun tak? ofkos lah cun. from my little friend, Cik Adah. cantekkss.! suka sangat sangat. dan menjadi teruja sampai menaip laju laju sekarang. kalau ade yang salah eja, harap maklums lah. jari jemari bergerak laju dengan kuasa kuda yang melebihi 1000cc. cewah. takde lah laju camtu pon. laju daripada biase je. cuma gelabahs.

dan dan selain dari header yang cun, saya ade letak cute icon pada post title selain post title saya dah centre. dan dan, saya jugak buat background pada sidebar title. how cool is that huh? semuanya kerana jasa tutorial dari cik Adah saya yang cun melecun ituhh. *bila entah Adah jadi kau punya. dia pon tak kenal kau lah. setakat tempah header dah jadi kau punya. -.-''


okay. ape ape pon memang nak ucap terima kasih sangat sangat kepada insan yang berbakat itu. :) cantek giler header awak buat tu adah.

well, i should recommend saper saper yang baca belog kali ni, too follow belog cik Adah at letsgetcraziee.blogspot.com and enjoy reading all the stories. and i guarantee that story dia memang best. :)






happy sangat rasa nak menari camni pon ade. haha. tapi nampak sangat tak senonoh. :D

No comments:

Post a Comment