October 7, 2011

silly things i did. :)

assalamualaikum...waalaikumsalam

dah lame benau tak menghapdetkan belog ineh. busy memanjang la saya ni. takde story baru. story lama juga mau cerita.

nak tau tak. hari tu Rossa datang Lipis. WTF?? haha. tau kau orang akan cakap, 'alah. heran ape. Rossa ade datang JB, Melaka, KL, Penang.' haa. tulah. yang JB, Melaka, KL sumer tu bandar besar. sekarang Lipis ni bandar kecik. haa!! baru la kepelikan. tapi! saya bukan nak bragging about Rossa or what the hell happening kat bandar Lipis yang kecik ni. tapi nak cerita tentang sesuatu tragis yang terjadi kat saya. haha, tragis ouh. kesian saya.

okay. malam tu saya cepat cepat bersiap sebab mak nak pergi cepat, dan balik rumah cepat. dengan kelam kabut saya menyarung selipar saya dalam gelap. sampai je, dengan riangnya saya berjalan dekat tengahtengah padang, tanpa mempedulikan orang. haha. syiok.! lepastu terjumpa lah kawankawan. borak kejap. jumpa pulak kakak faka. borak lagi. sedangsedang berborak, saya pon tepandang kat bawah. ALAMAK! sliper lain sebelah. haha. tragis tak? perghh! baru tau kenapa orang pandang saya. saya pon buat muka satu sen ajelah meneruskan penjajahan kat padang tu. memang malu. tapi nak buat cemane. dah salah. patutlah terasa sliper sebelah cam longgar jek. haha. sabau aje lah. :P

uih. malu jugak jalan kat padang hampir stengah jam baru perasan yang sliper tesalah rupanye. adehh.!

p/s : kadangkadang, benda bodoh camni kelakau jugak. sekalisekala buat takpee kot. hee~ :)

No comments:

Post a Comment